השינויים שגוגל עשתה ב 2014 משנים את כללי המשחק.

google photo

בשנה האחרונה נעשו מספר שינויים מהותיים שעוזרים לנו ב קידוםאתרים בגוגל וזאת בזכות דרך העבודה עם חשבונות גוגל. חשבונות גוגל התאחדו והפכו למערכת אחת בה אנו יכולים לשלוט בכל המוצרים שגוגל מספקת לנו בנדיבות. כל חשבון מאחד בתוכו תיבת דואר גימייל, דף גוגל פלוס, ערוץ ביוטיוב ועוד עשרות מוצרים (רובם בחינם) … השינוי הגדול אשר דורש מאיתנו לשנות ולבצע התאמה מחדש הוא בחיבור מערכת גוגל פלוס ליוטיוב. יוטיוב קיבלה מראה חדש לחלוטין והוסיפה אפשרויות רבות לנוחות המשתמשים הרשומים שלה.

השינויים האחרונים מאפשרים לגוגל דרך יוטיוב להכיר אותנו יותר טוב ולבצע מיקוד יותר טוב לסרטים שלנו. גוגל מזמן הבינה שסרטים זה מה שאנשים אוהבים והחליטה לתת עדיפות לוידאו בכלל וליוטיוב שבבעלותה בפרט. במקרה זה השינויים הם ממש לטובה וזה מה שהופך את התקופה לעידן יונק הדבש, להבדיל מתקופת הפנדה והפינגווין. השינוים מאפשרים לנו המשתמשים להנות מקידום האתר שלנו על ידי מילות מפתח מדוייקות ומקידום ערוץ יוטיוב ברשתות החברתיות המובילות פייסבוק, טוויטר וגוגל פלוס. וכאן העניין האמיתי מתחיל…

גוגל פלוס הפכה להיות מערכת התגובות של יוטיוב. אוטומטית כל פעילות יוטיוב מוזנת לדף הגוגל פלוס שלו, וראו איזה פלא… תגובה אחת קטנה בגוגל פלוס יכולה לשנות את תוצאות הדף הראשון בגוגל.

הקמתי אתר ו ערוץ יוטיוב לצוקים, מסעדה במצפה רמון.
העלתי סרט והוספתי תגובה לגוגל פלוס על מילות המפתח
מסעדות במצפה רמון והינה כעבור מספר שעות הקישור הפך ראשון בדף הראשון בגוגל.
בבקשה הסתכלו בתמונה. היום בחיפוש המסעדה מופיעה שניה בדף הראשון.
 מסעדות_במצפה_רמון

קידום מסעדה במצפה רמון בגוגל פלוס

מסקנה: השינויים האחרונים בגוגל משנים את כללי המשחק בקידום אתרים. קידום וידאו בצורה נכונה ביוטיוב הוא כוח כי הוא הדבר שגוגל הכי אוהבת.
הכותב: דורון שפירא אוראל